Betaling:

Vi ønsker at du skal ha frihet til å betale slik du selv ønsker, og har derfor flere betalingsmuligheter tilgjengelig

Du kan betale med bare noen få klikk:

1. Velg PayPal som betalingsmetode i kassen.

2. Du vil videresendes til PayPals nettsted for å gå videre med betalingen.

3. Hvis du allerede er kunde hos PayPal, kan du logge deg inn med din brukerinformasjon og bekrefte betalingen. Hvis du er ny hos PayPal, kan du opprette en PayPal-konto og så bekrefte betalingen.

4. Du vil videresendes til hotmess.no. Bestillingen og betalingen din vil nå ha gått gjennom! 

Du kan betale med bare noen få klikk:

1. Velg Vipps som betalingsalternativ i kassen.

2. Du blir omdirigert til en «gateway-side» for å angi telefonnummeret ditt.

3. Hvis du allerede har angitt telefonnummeret ditt i leveringsdelen, vil det bli forhåndsutfylt. Ellers skriver du inn det nummeret som er koblet til Vipps-kontoen din og følger instruksjonene for å fullføre kjøpet.  

4. Du blir videresendt til hm.com. Din bestilling og betaling vil nå ha blitt godkjent. Når betalingen er bekreftet for Vipps bestillingen, vil du motta en ordrebekreftelse fra oss. Vær oppmerksom på at dette kan ta litt tid.  

Angrerett:

Som kunde på hotmess.no er alle produkter laget etter dine spesifikasjoner, og vi tilbyr kun produkter med trykk som blir laget på bestilling (Print On Demand). Dette betyr at angreretten ikke gjelder for noen av produktene, i henhold til angrerettloven § 22, da produktene er skreddersydd etter dine ønsker. Du har derfor ikke rett til å returnere varer med trykk, med mindre varen er feil eller defekt.

Størrelse

Kunden er ansvarlig for å sjekke størrelsesguidene før bestilling for å sikre at den valgte størrelsen stemmer med ønsket passform. Det anbefales å bruke størrelsesguidene tilgjengelig på FAQ for å unngå feilbestillinger. Hvis du ikke finner størrelsesguide for det produktet du ønsker, ta kontakt med oss før du bestiller.

Kostnader ved retur

Ettersom angreretten ikke gjelder for våre produkter, vil det ikke være refusjon eller dekning for returfrakt, med mindre det er en feil eller mangel på varen.

Reklamasjon

Dersom varen har en feil eller mangel, har du rett til å reklamere innen 2 år fra kjøpsdato. Reklamasjon kan gjøres ved å kontakte kundeservice med dokumentasjon på feilen.

Klagehåndtering:

Dersom du trenger hjelp eller har spørsmål, send en mail til hotmess@riddermark.no vi vil derfra hjelpe deg så raskt vi kan.